Smaragdhof 8, Almere, 036 844 6928  info@ortyz.nl  Vandaag leren is morgen proberen!

Geregistreerd

Alle trainingen zijn geregistreerd bij registerleraar. Hier vindt u een overzicht van alle trainingen met het aantal registeruren en het registratienummer. Wist u dat we ook in company trainingen voor u kunnen laten registreren? Voor meer informatie kunt u contact opnemen.

--!>
Cursuscode  Titel# Registratie uren Registratienummer 
    
L1819/01Spelen is leren  3   OQwhLR96m1
L1819/02Hoe creëer je een uitdagende speelomgeving  3   qMqR4UmRI
L1819/03Observeren in groep 1 en 2  3   12qkB5MGwM
L1819/04Groepsplannen bij kleuters  3   ZBwEZ5ySu
L1819/05Zelfstandig werken met kleuters  3   CyrjWTsiRY
L1819/06Coöperatieve werkvormen in groep 1 en 2  3   5cTQfcOQoU
U1819/07Executieve functies bij jonge kinderen stimuleren  6   cCgFvjC3vx
U1819/08Herfstkinderen en andere twijfelleerlingen  6   jKhub3dlPw
U1819/09Van krassen tot schrijven  4   OSqEyOgutd
U1819/10Gedragsproblemen bij kleuters  6   bcAFEuDaqC
U1819/11Creatief communiceren  4   6mNMwKERid
U1819/12Kleuters met een ontwikkelingsvoorsprong  6   RFgMTsrjfe
U1819/13Begaafde leerlingen begeleiden  6   6zEHLD6TE1
U1819/14Begrijpend luisteren in groep 1-2  3   UMm2pwQ3wd
U1819/15Effectief taal/leesonderwijs in groep 1-2  6   GIEYtRnfbo
U1819/16Aanvankelijk lezen in groep 3  6   gSzqidPFvj
U1819/17Leesbevordering en leesplezier  3   v3DKl29AAc
U1819/18Effectief woordenschatonderwijs in groep 1-8  6   1XKEueVs1n
U1819/19Dyslexie, do's en don'ts  3   wznnxB43jN
U1819/20Voortgezet technisch lezen  6   XJwewDrXPb
U1819/21Specialist begrijpend lezen  6   Qk1jjv4Agv
U1819/22Werkwoordspelling valt écht te leren  3   WHT2tDA3DJ
U1819/23Spelling op zijn best  6   81rvghKgfL
U1819/24Ernstige rekenproblemen en dyscalculie  4   hwMjgxcuxy
U1819/25Eén, twee, drie, vier ... ik reken met plezier  6   4Puslxh7fa
U1819/26Automatiseren kun je leren  3   iF8Nzk9orY
U1819/27Aan de slag met verhaalsommen  3   IMPYZiksS9/td>
U1819/28Effectieve communicatietechnieken  6   4iYAkbWLuj
U1819/29In gesprek met kinderen  6   6iGkgDep5d
U1819/30Lastige oudergesprekken  6   CoklWD5fmf
U1819/31Non-verbale communicatie  4   gkKbeFX4V5
L1819/32Teamcommunicatie  6   hfSyeuDxk4
U1819/33Van werkdruk naar werkplezier  6   abhADXcPNz
U1819/34Aan de slag met mindset  3   cM3Ay4fgh
U1819/35Filosoferen met kinderen  3   H7XaMxyH4q
U1819/36Denksleutels  3   676iASz2ly
U1819/37Zelfregulerend leren  6   5a7TbXSLmt
U1819/38Breinvriendelijk leren  6   NBcCXqiqlc
U1819/39Bewegend leren  3   mjFV9xyEii
L1819/40Coöperatief leren  3   Orix6ayGXf
L1819/41Van pesten naar een wij-gevoel  3   iUJK4zwAKE
L1819/42Emotionele problemen bij kinderen  3   kNHGsyhbLK
U1819/43Werken aan een positieve groep  6   FKzFFQjwyc
U1819/44Van faalangst naar zelfvertrouwen  6   HYaCx2obpe
U1819/45Karakterontwikkeling in de dagelijkse omgang  6   fgaMSy1Vzz
U1819/46Die jongens toch  6   9QGMyi6naT
U1819/47Observeren in de klas  6   hpQU635djx
U1819/48Executieve functies stimuleren  6   KS2AZXJvsQ
U1819/49Leerbevorderende feedback geven  3   tBwpCcUT1q
U1819/50Een effectieve werkhouding bevorderen  6   hnE19y44Xh
U1819/51Expliciete Directe Instructie (EDI)  3   YRScRpTrR2